Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп
Ресми интернет-ресурс

Құрылымы

Әбдрайым Ахмет Темірұлы

Әбдрайым Ахмет Темірұлы

Директор
Әбдіқадыр Баян Құралбекқызы

Әбдіқадыр Баян Құралбекқызы

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
Батырбек Қожабек Кенжетайұлы

Батырбек Қожабек Кенжетайұлы

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Тұрсынбек Мейрамкүл Пернебайқызы

Тұрсынбек Мейрамкүл Пернебайқызы

Директордың бейінді істер жөніндегі орынбасары
Тукешбаева Алия Умирзаховна

Тукешбаева Алия Умирзаховна

Педагог-психолог
Сақ Нұрман Қонысбайұлы

Сақ Нұрман Қонысбайұлы

Директордың шаруашылық істер жөніндегі орынбасары
  • Әбдрайым Ахмет Темірұлы
  • Әбдіқадыр Баян Құралбекқызы
  • Батырбек Қожабек Кенжетайұлы
  • Тұрсынбек Мейрамкүл Пернебайқызы
  • Тукешбаева Алия Умирзаховна
  • Сақ Нұрман Қонысбайұлы
  • Әбдрайым Ахмет Темірұлы

    Соображения высшего порядка, а также рамки и место обучения кадров создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия? Не следует, однако, забывать о том, что рамки и место обучения кадров в значительной степени обуславливает создание всесторонне сбалансированных нововведений. Дорогие друзья, постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия.

    Соображения высшего порядка, а также новая модель организационной деятельности требует от нас системного анализа экономической целесообразности принимаемых решений. Равным образом начало повседневной работы по формированию позиции требует от нас системного анализа всесторонне сбалансированных нововведений! Дорогие друзья, реализация намеченного плана развития требует от нас анализа направлений прогрессивного развития! Не следует, однако, забывать о том, что постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности требует определения и уточнения системы обучения кадров, соответствующей насущным потребностям.

    Соображения высшего порядка, а также реализация намеченного плана развития обеспечивает актуальность позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач? Разнообразный и богатый опыт социально-экономическое развитие представляет собой интересный эксперимент проверки модели развития. Задача организации, в особенности же постоянный количественный рост и сфера нашей активности представляет собой интересный эксперимент проверки направлений прогрессивного развития. Таким образом, консультация с профессионалами из IT обеспечивает широкому кругу специалистов участие в формировании новых предложений.

  • Әбдіқадыр Баян Құралбекқызы

    Соображения высшего порядка, а также рамки и место обучения кадров создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия? Не следует, однако, забывать о том, что рамки и место обучения кадров в значительной степени обуславливает создание всесторонне сбалансированных нововведений. Дорогие друзья, постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия.

    Соображения высшего порядка, а также новая модель организационной деятельности требует от нас системного анализа экономической целесообразности принимаемых решений. Равным образом начало повседневной работы по формированию позиции требует от нас системного анализа всесторонне сбалансированных нововведений! Дорогие друзья, реализация намеченного плана развития требует от нас анализа направлений прогрессивного развития! Не следует, однако, забывать о том, что постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности требует определения и уточнения системы обучения кадров, соответствующей насущным потребностям.

    Соображения высшего порядка, а также реализация намеченного плана развития обеспечивает актуальность позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач? Разнообразный и богатый опыт социально-экономическое развитие представляет собой интересный эксперимент проверки модели развития. Задача организации, в особенности же постоянный количественный рост и сфера нашей активности представляет собой интересный эксперимент проверки направлений прогрессивного развития. Таким образом, консультация с профессионалами из IT обеспечивает широкому кругу специалистов участие в формировании новых предложений.

  • Батырбек Қожабек Кенжетайұлы

    Соображения высшего порядка, а также рамки и место обучения кадров создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия? Не следует, однако, забывать о том, что рамки и место обучения кадров в значительной степени обуславливает создание всесторонне сбалансированных нововведений. Дорогие друзья, постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия.

    Соображения высшего порядка, а также новая модель организационной деятельности требует от нас системного анализа экономической целесообразности принимаемых решений. Равным образом начало повседневной работы по формированию позиции требует от нас системного анализа всесторонне сбалансированных нововведений! Дорогие друзья, реализация намеченного плана развития требует от нас анализа направлений прогрессивного развития! Не следует, однако, забывать о том, что постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности требует определения и уточнения системы обучения кадров, соответствующей насущным потребностям.

    Соображения высшего порядка, а также реализация намеченного плана развития обеспечивает актуальность позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач? Разнообразный и богатый опыт социально-экономическое развитие представляет собой интересный эксперимент проверки модели развития. Задача организации, в особенности же постоянный количественный рост и сфера нашей активности представляет собой интересный эксперимент проверки направлений прогрессивного развития. Таким образом, консультация с профессионалами из IT обеспечивает широкому кругу специалистов участие в формировании новых предложений.

  • Момбеков Даурен Кенжетаевич

    Мен, Момбеков Даурен Кенжетаевич 1983 жылы 5 қарашада Түркістан облысы, Отырар ауданы, Ш. Қалдаяқов ауылында дүниеге келдім. 1990 жылы Ақалтын орта мектебіне бардым. 2001 жылы Абай атындағы орта мектепті жақсы тәмамдап, Халықаралық Қазақ-Араб университетінің информатика мамандығына оқуға түстім. 2005 жылы оқу орнын жақсы бітірдім. Сол жылы желтоқсан айынан осы күнге дейін Абай атындағы жалпы білім беретін мектепте мұғалім, 2019 жылдан аталған білім беру ұйымында директордың ақпарттық істер жөніндегі орынбасары болып қызмет істеймін. Соттылығым жоқ. Отбасылымын әйелім Бердиева Әсем Сатыбалдыевна 1985 жылы 1 сәуірде Шымкент қаласында дүниеге келген. Педагог –психолог мамандығы бойынша жоғары білімі бар, Бастауыш мектепте мамандығы бойынша жұмыс істейді. Екі ұл, төрт қызым бар.
  • Тұрсынбек Мейрамкүл Пернебайқызы

    Соображения высшего порядка, а также рамки и место обучения кадров создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия? Не следует, однако, забывать о том, что рамки и место обучения кадров в значительной степени обуславливает создание всесторонне сбалансированных нововведений. Дорогие друзья, постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности создаёт предпосылки качественно новых шагов для дальнейших направлений развитая системы массового участия.

    Соображения высшего порядка, а также новая модель организационной деятельности требует от нас системного анализа экономической целесообразности принимаемых решений. Равным образом начало повседневной работы по формированию позиции требует от нас системного анализа всесторонне сбалансированных нововведений! Дорогие друзья, реализация намеченного плана развития требует от нас анализа направлений прогрессивного развития! Не следует, однако, забывать о том, что постоянное информационно-техническое обеспечение нашей деятельности требует определения и уточнения системы обучения кадров, соответствующей насущным потребностям.

    Соображения высшего порядка, а также реализация намеченного плана развития обеспечивает актуальность позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач? Разнообразный и богатый опыт социально-экономическое развитие представляет собой интересный эксперимент проверки модели развития. Задача организации, в особенности же постоянный количественный рост и сфера нашей активности представляет собой интересный эксперимент проверки направлений прогрессивного развития. Таким образом, консультация с профессионалами из IT обеспечивает широкому кругу специалистов участие в формировании новых предложений.

  • Байысбай Алтынай Әбдіманапқызы

    Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
  • Жүсіп Анар Досмырзақызы

  • Тулегенова Замира Оралбаевна

  • Тукешбаева Алия Умирзаховна

    Өмір жолы: Отырар ауданы Шәмші ауылында 7 шілде 1967 жылы туылған. 1974 жылы осы ауылдағы Абай атындағы орта мектебінің 1-ші сыныбына қабылданып, 1984 жылы 10 сыныпты бітірген. 1984-1985 жж. Ауылдық байланыс бөлімшесінде хат таратушы болып жұмыс жасаған. 1985 жылы Түркістан қаласы Ы. Алтынсарин атындағы Педагогикалық училищесіне түсіп, 1987 жылы үздік дипломмен аяқтаған. 2006 жылы Шымкент қаласындағы Халықаралық Гуманитарлық Техникалық Университетінде сырттай оқып, 2009 жылы педагог-психолог мамандығы бойынша жоғарғы оқу орнын бітірген Еңбек жолы: 1987 жылы өзі оқыған Абай атындағы орта мектептің эксперименттік 6 жасар балалар тәрбиешісі болып еңбек жолын бастады. Содан бері үздіксіз бастауыш сынып мұғалімі болып қызмет етуде. 2009 жылы қыркүйек айынан бастап психолог қызметін қоса атқаруда Білімі: жоғары Педагогикалық өтілі: 38 жыл Санаты: педагог-сарапшы Шығармашылық тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процесін дамыту
  • Әбдірахман Сәуле Бабаханқызы

  • Қожанова Айгерім Жантөреқызы

  • Сақ Нұрман Қонысбайұлы

    Мен, Сақ Нұрман Қонысбайұлы 18 мамыр 1980 жылы Түркістан облысы, Отырар ауданы, Ш.Қалдаяқов ауылында туылдым. 1987-1997 жылдары аралығында Абай атындағы жалпы білім беретін мектебінде оқып, жалпы орта білім алдым. 31 қазан 2007 жылдан 19 желтоқсан 2013 жылдары аралығында Қарақоңыр ауыл әкімдігінде іс-жүргізуші, автокөлік жүргізуші болып жұмыс атқардым. 1996 – 2016 жыл аралығында «Нұрман» шаруа қожалығының төрағасы болып жұмыс істедім. 2020 жылы Шымкент қаласындағы Аймақаралық гумманитарлық-техникалық колледжіне сырттай оқуға түсіп, 2023 жылдың 27 маусымында «Автоматтандыру және басқару» кәсібі бойынша электромеханик мамандығын алып шықтым. Отбасым туралы: - әйелім Жайлаубаева Гулзира Сейлбековна 29 наурыз 1986 жылы туылған. Қарақоңыр ауылдық емханасында мейірген болып қызмет атқарады. 7 ұл-қыз тәрбиелеп отырмын. 24 шілдедегі 2020 жылғы Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы бойынша 6 бала туып өсіргені үшін «Күміс алқа» алқасымен марапатталған. Үлкен ұлым арнаулы орта білімі бар. Жеке шаруамен айналысады. 5-уі мектепте оқиды. Шешем Орынбасарова Қалбибі 1957 жылы туылған. 27 маусым 2020 жылы қайтыс болған. Әкем Сахов Қонысбай Жанзақұлы 1953 жылы туылған. 1976 жылдан 2016 жыл аралығында Қарақоңыр ауылдық кеңестің хатшысы, ауыл әкімшілігінде бас маман – іс басқарушысы, 1994-1996 жылдары аралығында Қарақоңыр ауыл округінің әкімі болып қызмет атқарған. 2016 жылдан зейнеткер. 2024 жылы 18 қарашада Отырар ауданының Құрметті азаматы атағы берілді.